|
W najbliższym czasie nasza firma do swoich usług dołączy "naprawy wysyłkowe". Naprawy takie będą polegały na
zamówieniu kuriera i wysłania uszkodzonego laptopa lub komputera do naszej firmy na nasz koszt. Nie płacą Państwo za kuriera przy wysyłce do nas jak i w drugą stronę. Poniżej w punktach
opiszemy jak będzie wyglądała taka usługa.
1. Kontakt z naszą firmą w celu podania danych dla kuriera.(e-mail, formularz zgłoszeniowy, telefon)
2. My przekazujemy Państwa dane do kuriera K-EX lub UPS.
3. Kurier kontaktuje się z Państwem w celu ustalenia godziny odbioru przesyłki.
4. Kurier odbiera od Państwa przesyłkę i następnego dnia roboczego dostarcza do nas.
5. Po dostarczeniu przesyłki jest wykonana ekspertyza oraz kontakt do klienta.
6. Klient podejmuje decyzję czy naprawiamy sprzęt czy nie. (w przypadku zgody na naprawę koszt ekspertyzy nie jest liczony)
7. Po naprawie lub samej ekspertyzie odsyłamy sprzęt do klienta. (ekspertyza w opcji "naprawy wysyłkowe" wynosi 70,-zł)
8. Klient ma dwie możliwości zapłacenia za usługę (za pobraniem lub przelew bankowy)
9. Za pobraniem paczka jest wysłana natychmiast, w przypadku przelewu najpierw musimy zaksięgować wpłatę i później wysyłamy)
10.Następnego dnia roboczego od naszego wysłania otrzymują Państwo przesyłkę, należy sprawdzić przy kurierze czy nie jest uszkodzona !
11.Cała operacja nie trwa dłużej niż 4 dni, a w przypadku weekendu nie dłużej niż 6 dni..
|